Paula Montal Escolapias ha participado en el foro municipal de agenda 30 que se ha realizado hoy, día del medio ambiente. Junto con compañeros de otros colegios hemos aportado ideas que ayuden a reducir nuestro consumo energético y cuidar nuestro planeta. Hemos trabajado durante todo el año para conseguir los objetivos propuestos. Nos han representado este curso los alumnos de 3º ESO, Sergio Ruiz e Iván Fernández, y de 4º ESO, Estela Cerrato y Aimar Fragua.

Paula Montal Escolapiasek gaur, ingurumenaren egunean, egin den agenda 30 udal foroan parte hartu du. Beste ikastetxe batzuetako lankideekin batera, gure energia-kontsumoa murrizten eta gure planeta zaintzen lagunduko duten ideiak eman ditugu. Urte osoan lan egin dugu proposatutako helburuak lortzeko. Sergio Ruiz eta Iván Fernández DBHko 3. mailako ikasleek eta Estela Cerrato eta Aimar Fragua DBHko 4. mailako ikasleek ordezkatu gaituzte ikasturte honetan.