Nos despedimos de las Salidas a la Naturaleza en Familia este curso 2025-26. Espléndido día en el Museo del Ferrocarril en Azpeitia y tarde playera en Deba. Hasta el curso que viene. Os animamos a participar.

Agur esango diegu Naturara Irteerei Familian 2025-26 ikasturtean. Egun bikaina Azpeitiako Burdinbidearen Museoan eta arratsaldez Deban. Datorren ikasturtera arte. Parte hartzera animatzen zaituztegu.